Sunday, March 23, 2008

Hari BAKAT PUMA

Kompleks PALAPES Universiti Malaya. 23 Mac 2008 (Ahad). Badan Kebajikan Angkatan Tentera PALAPES Universiti Malaya (BAKAT PUMA) telah mengadakan mesyuarat tahunan pada hari ini bertempat di bilik kuliah Intermediate (Siri 28). Bersidang selama 2 jam dari 0830 H hingga 1030 H bertujuan untuk melantik ahli jawatankuasa baru BAKAT PALAPES Universiti Malaya.



Ahli jawatankuasa BAKAT PUMA 2008 bergambar kenangan di hadapan bangunan pentadbiran PALAPES Universiti Malaya seusai mesyuarat tersebut.

Aktiviti lain pada hari BAKAT PUMA ialah sukaneka yang melibatkan para isteri dan anak staf PALAPES Universiti Malaya. Antara aktiviti sukaneka yang dipertandingkan ialah menganyam ketupat daun kelapa, boling buah kelapa, memancing botol, isi air dalam botol, berebut kerusi, cari duit dalam tepung.

Pegawai kadet senior terlibat secara langsung sebagai ajk pelaksana sukaneka dan semua pekerjaan fitik memandangkan latihan pada kali ini tidak melibatkan peringkat junior dan Intermediate. Bahkan ini adalah pengalaman pertama pegawai kadet senior terlibat dalam aktiviti BAKAT PUMA selama tiga tahun ini.

Semoga BAKAT PUMA terus cemerlang menganjurkan aktiviti dan menjaga kebajikan ahlinya pada masa hadapan.


Antara gambar2 menarik sukaneka:


anyam kak jangan tak anyam...nyam...nyam...nyam...



buat macam ummi ajar semalam ye...



apa la abang ni bubuh duit dalam tepung gandum, kalau tepung jagung kan best...ihiks



ye ke ni makin jauh makin sayang...kalau jauh macam mana nak sayang..uhuu



kalau main kat rumah kan best...takyah nak rebut-rebut, tak gitu ye bang?


No comments: